Пошуковий запит: (<.>A=Косінова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Косінова О. М. Методика проведення дослідно-експериментальної роботи з перевірки ефективності педагогічної технології формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників та її результати [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_4_17
|
2. |
Косінова О. Музичні жанри у творчості Павла Тичини [Електронний ресурс] / О. Косінова // Літературознавчі студії. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lits_2013_39(2)__8
|
3. |
Косінова О. М. Педагогічна технологія формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Електронний ресурс] / О. М. Косінова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_5_14 Досліджено проблему формування естетичних якостей як складових професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. Формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників є цілеспрямованим, організованим і контрольованим педагогічним процесом розвитку у курсанта естетичного ставлення до дійсності й естетичної діяльності, тобто розвитку стійких механізмів регуляції естетичної свідомості, естетичних стосунків та естетичної поведінки з метою використання під час служби в органах і підрозділах Державної прикордонної служби України. Розроблена педагогічна технологія формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників містить концептуальну та процесуально-методичну частини. До концептуальної частини віднесено: мету - сформувати естетично розвинену особистість офіцера-прикордонника, принципи (ціннісної орієнтації, гуманізації та гуманітаризації, системності, естетизації), функції (Інформаційно-пізнавальна, виховна, перетворююча), педагогічні умови (створення у ВНЗ естетичного освітнього середовища, упровадження естетичної спрямованості професійної підготовки курсантів, оптимізація формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами театрально-творчої діяльності). До процесуально-методичної частини віднесено: етапи (підготовчий, перетворюючий, творчий); форми та методи реалізації технології відповідно до кожного етапу; діагностичний інструментарій, навчальні дисципліни "Етика та естетика", "Культурологія", методичні рекомендації щодо формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами мистецтва, методику коригування. Проведений формувальний експеримент підтвердив ефективність педагогічної технології формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників.
|
4. |
Косінова О. М. Характеристика педагогічного спілкування і його значення для формування корпоративної культури режисера [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 1. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_1_27
|
5. |
Косінова О. М. Естетичне виховання як актуальний напрям підготовки студентів вищих навчальних закладів мистецтв [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Культура і сучасність. - 2014. - № 2. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_2_21
|
6. |
Косінова О. М. Естетичне виховання творчої молоді: історичний аспект [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 4. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_4_29
|
7. |
Косінова О. М. Створення у вищому навчальному закладі естетичного освітнього середовища [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2015. - № 1. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2015_1_25
|
8. |
Косінова О. Музичні мотиви у творчості Павла Тичини [Електронний ресурс] / О. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 35. - С. 45-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_35_7
|
9. |
Косінова О. М. Проблеми символізму у творчості Богдана Лепкого та Павла Тичини [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 36. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_36_17
|
10. |
Косінова О.М. Принципи музичної композиції у творах П.Тичини [Електронний ресурс] / О.М. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2015. - № 43. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2015_43_12
|
11. |
Косінова О. М. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_4_6
|
12. |
Косінова О. М. Обґрунтування проблеми формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_1_10
|
13. |
Косінова О. Михайло Коцюбинський та музичне мистецтво [Електронний ресурс] / О. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2015. - № 42. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2015_42_31
|
14. |
Косінова О. М. Упровадження естетичної спрямованості професійної підготовки студентів [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2015. - Вип. 34. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2015_34_6
|
15. |
Косінова О. М. Проблеми формування культурологічної складової професійної підготовки майбутніх митців [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Мистецтвознавчі записки. - 2017. - Вип. 32. - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2017_32_28
|
16. |
Косінова О. Музично-композиційна побудова поетичних творів Павла Тичини [Електронний ресурс] / О. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2013. - № 38. - С. 91-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2013_38_11
|
17. |
Косінова О. М. Корпоративна культура як вагомий чинник професійної підготовки телеведучих [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 3. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_3_26
|
18. |
Косінова О. М. Корпоративна культура як вагомий чинник професійної підготовки телеведучих [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Культура і сучасність. - 2019. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_2_22
|
19. |
Косінова О. М. Характеристика педагогічного спілкування і його значення для формування корпоративної культури тележурналістів [Електронний ресурс] / О. М. Косінова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_4_8
|
20. |
Косінова О. Н. Підготовка студентів вищих навчальних закладів мистецтв як актуальний напрямок естетичного виховання в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / О. Н. Косінова // Мистецтвознавчі записки. - 2019. - Вип. 36. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2019_36_21
|
| |